A „Cápák között” vasárnapi epizódjában Kopácsi Péter és Vadász Maja mutatkoztak be, akik egyedi esküvői videovendégkönyvükkel kívánnak betörni a piacra. Az ötletük lényege egy antik telefon, amelyet kamerával szereltek fel. A Memoring nevű vállalkozásukhoz 40 millió forintos befektetést kértek, cserébe 10%-os tulajdonrészt ajánlva. Az ajánlat azonban nem aratott osztatlan sikert, különösen Moldován András körében, aki elégedetlenségét fejezte ki, miután megtudta, hogy a cég előző évi nettó árbevétele mindössze 11 millió forint volt.
„Ez arcátlanság! 11 millió forintos bevétellel idejönni és 400 milliós cégértéket bemondani, ez egyszerűen arcátlanság. Én ebben nem szívesen veszek részt” – jelentette ki Moldován, mire Balogh Péter figyelmeztette: „Attól tartok, elveszítetek egy cápát ott a szélen.”
Moldován erre visszavágott: „Nyilván te potenciális befektetője vagy ennek az ostobaságnak, ugye?” Majd kifejtette, hogy az üzleti kultúra alapja a termékek, cégek és szolgáltatások megfelelő beárazása.
„Ez annyira bántó… 400 millió? Képzeld el azokat az embereket, akik valóban dolgoztak azért, hogy legyen egy vállalatuk, akik valamit kitaláltak és meg is valósították… És te idejössz, és azt mondod, hogy ez a semmi 400 milliót ér, még ha a semminél egy kicsit többet is.”
Kopácsi Péter nem értett egyet a cápa kritikájával, és ragaszkodott eredeti elképzeléséhez.
„Tök kedves emberek vagytok, de valakinek egyszer meg kell mondania nektek, hogy ilyen öntelt, nagyképű, túlárazott módon nem lehet idejönni hozzám. Most mondom, mindenkiből kiszállok, aki ilyen arcátlan cégértékkel jön ide.”
Végül egyik cápa sem fektetett be a vállalkozásba.